reklama

Cez okno

Podvedome som vyzrela von oknom. Môj pohľad sa na nej zasekol a ešte hodnú chvíľu som rozmýšľala prečo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Distingvovaná dáma, oblečená v kostýme a elegantných lodičkách, kráčala cieľavedomo s kľúčami v ruke k jednému zo zaparkovaných áut. Bolo to také malé ženské autíčko. Nastúpila, naštartovala a vzápätí mi zmizla z dohľadu. Šírila okolo seba auru činorodej, časovo vyťaženej ženy, ktorá si ide za svojimi povinnosťami.

Mne v hlave vŕtal červík, prečo som si ju vôbec všimla. Potom mi došlo, čím ma tá scéna zaujala. Práve som videla živú prezentáciu jedného zo svojich snov. Vytvoril sa kdesi v mojom podvedomí ešte v časoch, keď som bola na materskej. Teraz, keď som tú o nejaký rôčik odo mňa staršiu pani videla, uvedomila som si, že som kedysi dávno snívala takýto sen. Sen o úspešnej dynamickej osôbke, ktorá až deti odrastú, bude tiež takto cieľavedomo kráčať kamsi za svojimi povinnosťami.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zvláštne, niektoré sny je dobré uskutočňovať. O iných je lepšie si uvedomiť, že sú len snami. Ako určiť ktorý kam patrí? ;-)

Diana Petruchová

Diana Petruchová

Bloger 
  • Počet článkov:  56
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem lúskanie hádaniek, ktoré mi nachystá život. Zoznam autorových rubrík:  Radosti naše rodičovskéŽena 21. storočiaAdam a EvaFantázie?Trinásta komnata

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu